0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
حذف فیلترها
فیلترها
محدوده قیمت
از تومان
تا تومان
برند ها
  • check box icon for XINBAKE
  • check box icon for
    --- None ---
  • check box icon for متفرقه
    سایر
  • check box icon for Nova
    Nova
  • check box icon for Olympia
  • check box icon for casio
    casio
  • check box icon for Kenwood
    Kenwood
  • check box icon for ملورین
  • check box icon for بلینا
  • check box icon for یونیک
  • check box icon for استارباکس
  • check box icon for سهند
  • check box icon for STANLEY
  • check box icon for SOKANY
    SOKANY
  • check box icon for Happy Home
  • check box icon for شایلین
  • check box icon for Maya Home
  • check box icon for Chicco
  • check box icon for SZM
تعداد اقلام
  • check box icon for یک
ظرفیت
  • check box icon for 200 میل
کشور تولید کننده
  • check box icon for چین
رنگ
جنس
  • check box icon for استیل
مرتب سازی بر اساس
جستجوی پیشرفته
مرتب سازی بر اساس:
  • جدید ترین
  • ارزانترین
  • گران ترین
  • نام : الف تا ی
  • نام : ی تا الف
  • آخرین به روز رسانی
1 کالا

خانه و سبک زندگی

شاید هریک از ما این خاطره ها را از گذشته داریم که زمانیکه پدر و مادرها و مخصوصا مادر هاتصمیم دارند تا وسایلی برای خانه خود بخرند از هفته ها و ماه ها قبل برنامه ریزی شده است که چه زمان با چه فردی و کدام وسیله ای را بخرند . حتی خیلی زمانها از آشنایان که قبلا مشابه آن وسایل را برای خود درست کرده اند سوال پرسیده میشود . سوال هایی از این دست که برای مثال : فلان سرویس های آشپزخانه یا فلا لوازم های آشپزخانه و یا فلان لوازم های خانگی را از کجا تهیه کرده اید ؟ قیمت آن چند است ؟ آیا با کیفیت است ؟ آیا ضمانت دارد ؟ آیا از آن راضی هستید ؟ و ده ها سوال دیگر .

واقعیت اینطور است که رفتار ها در زمان گذشته و مخصوصا در دهه های 60 و 70 به دلیل نداشتن گستردگی های دنیا مجازی و البته نقش ها و جایگاه های آنها در زندگی واقعی اشخاص است .

شاید در دهه های 60 افرادی میگفتند که میتوانید بدون مراجعه حضوری به فروشگاه ها میتوانید وسیله های مورد استفاده خود از ماده های خوراکی گرفته تا لوازم های آشپزخانه و سرویس های آشپزخانه ( مانند : آبمیوه گیری ، سرویس های آشپزخانه اورانوس و... ) را به صورت غیر حضوری یا اینترنتی خرید نمایید که مقداری به عقل آنها شک داشتیم . ولی امروزه این موضوع به یک امر ضروری جدایی ناپذیر در زندگی ما تبدیل شده است ولی چرا ؟

دلیل اینکه در زمان گذشته خرید از فروشگاه های اینترنتی قابل پذیرفتن نیست ولی امروزه برای بیشتر ما به کاری قابل قبول تبدیل گشته است .

جواب را میتوانید در واژه های اعتماد پیدا کنید . اعتماد کردن مشتری نسبت به یک فروشگاه اینترنتی قابل پذیرش نیست . اعتماد کردن خریدار نسبت به یک فروشگاه خواهان فروشگاه های فیزیکی باشد و خواهان فروشگاه های مجازی در گرو یک تلفیق چهارگانه نیز میباشد :

قیمت

کیفیت

ضمانت

پشتیبانی های حرفه ای

در حال بارگذاری ...
گفتگوی آنلاین